Kunde
Nyt Hospital Nordsjælland
Kreativ leverance
Logo og visuel identitet, illustration, printdesign
Åbent Hospital
Nyt Hospital Nordsjælland åbner hvert år byggepladsen for en dag. TOPP har hjulpet med kampagne- og infomateriale. Det er især vigtigt at forklare byggeriets firkløverform, gårdhaver og lysindfald. Materialet forklarer byggeriets etager og struktur og sætter tal på det nye hospitals kapacitet og dets nye banebrydende funktioner og arkitektur.
Åbent Hospital
Nyt Hospital Nordsjælland åbner hvert år byggepladsen for en dag. TOPP har hjulpet med kampagne- og infomateriale. Det er især vigtigt at forklare byggeriets firkløverform, gårdhaver og lysindfald. Materialet forklarer byggeriets etager og struktur og sætter tal på det nye hospitals kapacitet og dets nye banebrydende funktioner og arkitektur.
Kunde
Nyt Hospital Nordsjælland
Kreativ leverance
Logo og visuel identitet, illustration, printdesign
Patientforløb
Besøgende kan vælge at følge enten ‘Anne’ eller ‘Bo’ og deres oplevelser som patienter på det nye hospital. Forløbet starter i Akutmodtagelsen, fortsætter til undersøgelse, behandling og operation, og slutter på sengestuen.
Kom og se firkløveren vokse frem
Åbent Hospital på Nyt Hospital Nordsjælland byder på et væld af oplevelser for alle aldersgrupper, som annonceres på SoMe. Fra bamsehospital og hotdogs til virtuelle gengivelser af arkitekturen.