Kunde
AKB København

Kreativ leverance
Logo og visuel identitet, branding

Sammen skaber vi fremtidens boliger

TOPP har hjulpet AKB København med at brande og udvikle faciliteringsmaterialer, der skal hjælpe foreningen med at forvandle idéer til handling så de kan skabe fremtidens foretrukne boliger. Dette er en del af foreningens Strategi 2030, der bygger på fire stærke pejlemærker.

Sammen skaber vi fremtidens boliger

TOPP har hjulpet AKB København med at brande og udvikle faciliteringsmaterialer, der skal hjælpe foreningen med at forvandle idéer til handling så de kan skabe fremtidens foretrukne boliger. Dette er en del af foreningens Strategi 2030, der bygger på fire stærke pejlemærker.

Kunde
AKB København

Kreativ leverance
Logo og visuel identitet, branding

Pejlemærkeguide

Pejlemærkeguiden er et centralt værktøj til at udarbejde handleplaner til strategiens fire pejlemærker. Hele vejen rundt i i AKBs mange afdelinger, i driften, i administrationen og i organisationsbestyrelsen skal de fire pejlemærker omsættes, udvikles og blive til bæredygtige forandringer. Pejlemærkeguiden er udviklet til den brede måslguppe og kan anvendes til helt små som til større pejlemærkeprojekter.

Visuel identitet

Identiteten er holdt i AKB’s logofarver. Illustrationerne er bløde og enkle i deres udtryk og symbolik, hvilket skaber et klart og samtidig diskret visuelt univers for udviklingsprocesserne. Pejlemærkerne kan fungere som spillebrikker på pejlemærkepladen, som badges, stickers og meget mere. De fungerer som let afkodelige symboler, der skaber et fælles grundlag for arbejdet med strategien.