Kunde
Nordsjællands Hospital
Kreativ leverance
Logo og visuel identitet, branding, illustration
Akut... hvad nu? Vi tager hånd om dig
Nordsjællands Hospital ønskede hjælp til at klargøre arbejdsgangen på Akutmodtagelsen for patienter og deres pårørende. I samarbejde med WeLoveVideo udviklede vi en kampagne bestående af videoer, der dækkede emner som ventetid, vurdering og behandlingsprocessen. Derudover blev der produceret faglige portrætvideoer af behandlerteamet, hvilket gav patienterne mulighed for at få et indblik bag kulissen og opnå en dybere forståelse for arbejdsgangene og de faglige funktioner.
Akut... hvad nu?
Nordsjællands Hospital ønskede hjælp til at klargøre arbejdsgangen på Akutmodtagelsen for patienter og deres pårørende. I samarbejde med WeLoveVideo udviklede vi en kampagne bestående af videoer, der dækkede emner som ventetid, vurdering og behandlingsprocessen. Derudover blev der produceret faglige portrætvideoer af behandlerteamet, hvilket gav patienterne mulighed for at få et indblik bag kulissen og opnå en dybere forståelse for arbejdsgangene og de faglige funktioner.
Kunde
Nordsjællands Hospital
Kreativ leverance
Logo og visuel identitet, branding, illustration
Visuel identitet og kampagnenavn
Den visuelle identitet måtte ikke indeholde et egentligt logo. Vi forfattede kanpagnenavnet “Akut… hvad nu ? Vi tager hånd om dig” og indarbejdede det i baggrundsbokse og suppleret med let afkodelige ikoner. Farvepaletten er Region Hs hospitalsfarver suppleret med gul og rød, der signalerer akut.
Explainer videoer
Tre forklarende videoer der formidler emnerne ventetid, vurdering og behandlingsproces. Materialet understøttes af grafik og illustrationer der klart formidler budskabet til en bred aldersgruppe med forskellige sprogkundskaber. Min dygtige samarbejdspartner Frederik Scheel har hjulpet med illustrationer og redigering.