Kunde
Kirkebjerg Søpark

Kreativ leverance
Logo og visuel identitet, branding, illustration, way finding

Investering i fællesskaber

KERNEN er et helt nyt kultur- og aktivitetshus der har til formål at styrke fællesskabet blandt mennesker i nærområdet omkring Kirkebjerg Søpark i Brøndbyvester. TOPP har udviklet wayfinding, kampagner og en fleksibel visuel identitet, der kan kombineres på kryds og tværs, så det skaber dynamik, variation og stadig sammenhæng i forhold til KERNEs mange aktiviteter og funktioner.

Investering i fællesskaber

KERNEN er et helt nyt kultur- og aktivitetshus der har til formål at styrke fællesskabet blandt mennesker i nærområdet omkring Kirkebjerg Søpark i Brøndbyvester. TOPP har udviklet wayfinding, kampagner og en fleksibel visuel identitet, der kan kombineres på kryds og tværs, så det skaber dynamik, variation og stadig sammenhæng i forhold til KERNEs mange aktiviteter og funktioner.

Kunde
Kirkebjerg Søpark

Kreativ leverance
Logo og visuel identitet, branding, illustration, way finding

Nudging

Info om KERNENs forskellige tilbud og korte beskeder der skal give et kærligt puf til brugerne, så de tager ansvar for deres adfærd i huset og tager medejerskab.

Visuel identitet

Den visuelle identitet er opbygget som et mosaiksystem, hvor grundfarver, ikoner og tekstblokke kan sammensættes på utallige måder. Dette afspejler den dynamik og variation, der findes i KERNENs faciliteter og aktiviteter. Samtidig gør det det nemt for medarbejderne selv at producere grafisk materiale til sociale medier etc.

Wayfinding I KERNEN

Wayfinding til KERNEN er designet, så man uanset hvor man befinder sig i huset, har overblik over, hvor man er. Systematikken er enkel og alligevel identitetsskabende og dekorativ, uden at den dominerer KERNENs farverige interiør.