Kunde
Scleroseforeningen
Kreativ leverance
Website
Overskuelig formidlingmed fokus på fundraising
Scleroseforeningen ønskede med det nye website at kommunikere mere i lyd og billeder og at lette processen med færre klik, hvis man ønsker at støtte foreningen. Designet består af et fleksibelt kassesystem med let genkendelige farver. Udtrykket er tænkt som imødekommende, troværdigt og let overskueligt. Artiklerne er skrevet i korte, let læselige tekster, igen, for at tage højde for de i målgruppens, der har læsevanskelighederr. Websitet vandt sølv for bedste organisationssite ved årets Splash Award i 2017.
Overskuelig formidling med fokus på fundraising
Scleroseforeningen ønskede med det nye website at kommunikere mere i lyd og billeder og at lette processen med færre klik, hvis man ønsker at støtte foreningen. Designet består af et fleksibelt kassesystem med let genkendelige farver. Udtrykket er tænkt som imødekommende, troværdigt og let overskueligt. Artiklerne er skrevet i korte, let læselige tekster, igen, for at tage højde for de i målgruppens, der har læsevanskelighederr. Websitet vandt sølv for bedste organisationssite ved årets Splash Award i 2017.
Kunde
Scleroseforeningen
Kreativ leverance
Website