Kunde
AKF Koncernen

Kreativ leverance
Logo og visuel identitet, website, branding, printdesign

Ejendomsudviklingmed plads til at være

AKF er et af Danmarks største ejendoms-, udviklings- og investeringsselskab. Deres mål er at blive branchens mest succesfulde og bæredygtige, og skabe værdi gennem innovation, fællesskaber og ordentlighed. TOPP har udviklet komplet branding og visuel identitet, website samt payoff'et "plads til at være". Identiteten skal afspejle bæredygtighed, fællesskab og favne en bred målgruppe af lejere, virksomheder og investorer.

Ejendomsudvikling med plads til at være

AKF er et af Danmarks største ejendoms-, udviklings- og investeringsselskab. Deres mål er at blive branchens mest succesfulde og bæredygtige, og skabe værdi gennem innovation, fællesskaber og ordentlighed. TOPP har udviklet komplet branding og visuel identitet, website samt payoff'et "plads til at være". Identiteten skal afspejle bæredygtighed, fællesskab og favne en bred målgruppe af lejere, virksomheder og investorer.

Kunde
AKF Koncernen

Kreativ leverance
Logo og visuel identitet, website, branding, printdesign

Logoets brydende bjælker symboliserer byggeri, proces og konstruktion.  “AKF Hjertet” er en vinklet bygning med en åbning, der taler direkte til AKFs payoff “Plads til at være”.

Websitet samler alle aktiviteter og interesser i AKF. En søgefunktion til alle koncernens leje-, ejerboliger og erhvervslejemål. En præsentation af virksomheden med fokus på samfundsansvar, og en formularfunktion der automatiserer alle henvendelser omkring drift.

Se websitet her

Hos AKF er der plads til at være  lige præcis den man er. AKF omfavner fællesskabet og mangfoldigheden, og har hjertet på rette sted i deres forretning.

AKF har store ambitioner for den grønne dagsorden. Til at kommunikere det, har vi udviklet en illustrationsstil der afspejler mennesker, fællesskaber og bæredygtighed som centrale pejlemærker i den nye bæredygtighedsstrategi.